چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

چهار شنبه 24 خرداد 1396
ن : lafee

چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه

دیالیز چیست؟ این نیز کلیه مصنوعی، که اشاره به یکی از روش های رایج ترین درمان برای تداوم زندگی بیماران در مرحله نهایی نامیده می شود. اما با توجه به سری آن از عوارض، مانند سردرد، عفونت، کاهش فشار خون و خارش پوست و غیره، بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نمی خواهید به انجام دیالیز در زمین است. در چین، شما می توانید شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چرا دیالیز سری از عوارض دارند؟

کلیه است از توابع تولید ادرار به سموم و مواد زائد تخلیه و تنظیم اختلال الکترولیت و تعادل اسید و باز. وقتی کلیه آسیب دیده است، کاهش عملکرد کلیه خواهد سری از علائم غیر طبیعی به نظر می رسد، مانند فشار خون بالا، ادرار کمتر، تورم، و غیره، که باعث ضایعات سوخت و ساز بدن به خارج از بدن تخلیه نمی توان به طور موثر تحت تاثیر قرار دهد. این مواد زائد و سموم در بدن تجمع، منجر به آسیب اندام.

دیالیز می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد در خون به طور موثر تجمع، اما دستگاه دیالیز تنها جایگزین کلیه آسیب دیده برای تمیز کردن سوخت و ساز در بدن، تعمیرات سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده و بازیابی عملکرد کلیه است. چه تر است، دیالیز فقط پاک خون به طور موقت، که بیماران نیاز به انجام دیالیز به طور منظم زمانی که آنها شروع به پاک کردن سموم در کلیه. بلند مدت دیالیز می تواند نه تنها کیفیت زندگی با سری از عوارض کاهش دهد، بلکه هزینه بالاتر است. بنابراین بیشتر و بیشتر بیماران امیدوارم پیدا جایگزین دیالیز برای وضعیت آنها.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران CKD؟

بیماری مزمن کلیه یک مشکل غیر قابل درمان است، اما به این معنا نیست بیماران CKD باید به انجام دیالیز. پیشرفت بیماری مزمن کلیه یک فرایند آهسته است، بیماران در مراحل اولیه می تواند پیشرفت جلوگیری و رسیدن به هدف از اجتناب از دیالیز از طریق به طور موثر کنترل عوارض، حفاظت عملکرد کلیه باقی مانده، تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و برنامه رژیم غذایی مناسب.

درمان های طبیعی برای شما در بیمارستان بیماری های بلند چینگ های کلیه (چینگ کلیه موسسه تحقیقات بیماریهای) از جمله پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دارو حمام، حمام پا، Maikang مخلوط، و غیره، که همه در طب سنتی چینی بر اساس توصیه می شود. بیماران CKD لازم نیست در مورد عوارض جانبی خود نگران باشید.

تشخیص زودهنگام و درمان یکی از اقدامات ضروری برای جلوگیری از دیالیز موفقیت برای بیماران CKD است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا دانستن جزئیات مورد درمان های طبیعی، لطفا پیام زیر ترک و یا با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به kidneyfailurecn@hotmail.com با شماره تلفن و یا WhatsApp برای ارتباط راحت به موقع.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2010.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به اجتناب از دیالیز برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.